Хмарка тегів:

Поділитися

Футерування гальванічних ванн ДП "АНТОНОВ"

Футерування старої гальванічної ванни на Державному підприємстві "АНТОНОВ".

Компанія ПОЛІМЕРКОМПЛЕКТ виконала роботи по футеровці листовим поліпропіленом гальванічної ванни для анодного оксидування конструкцій на авіабудівному заводі ДП "АНТОНОВ". Об'єм ванни - 42,5 м3.

Перевірка швів на герметичність проводилася за допомогою електроіскрового дефектоскопа і згідно ГОСТ 16971-71 "Шви зварних з'єднань з вініпласту, полівінілхлоридного пластикату і поліетилену. Методи контролю якості.". Футеровка виконана за методом "ковзного вкладника" з урахуванням вимог DVS 22-05. Для футерування використаний листової поліпропілен фірми SIMONA PP-C товщиною 15мм.

gallery/attachments-Image-ant_foto-011_3

Стара гальванічна ванна з цегли підготовлена до футеровке.

gallery/attachments-Image-ant_foto-021

Новий вигляд відреставрованої ванни після футерування поліпропіленом.

gallery/attachments-Image-ant_foto-031

Перед здачею робіт всі шви проходять перевірку за допомогою електроіскрового дефектоскопа.

gallery/attachments-Image-ant_foto-041

Останні штрихи - трубопроводи підведені, залишилося тільки підключити і можна заливати електроліт.

Футеровка листовим ПВХ металевих ванн різних обсягів.

Гальванічні ванни для деталей футеровані поліпропіленом

gallery/805ef293aebf0c56568baf01a38df0eb_futerovannye-polipropilenom
gallery/attachments-Image-Futerovka-polipropilenom

Гальванічні ванни футеровані поліпропіленом

gallery/26bce623dc1167f3b4b88a33b4fdb30f_futerovannye-polipropilenom

Футеровка листовим поліпропіленом

gallery/attachments-Image-Futerovka-listovym-PVH

Футерування листовим ПВХ

Державне підприємство «АНТОНОВ» - засновано в 1946 р Носить ім'я свого засновника - видатного авіаконструктора О.К. Антонова. Авторству колективу підприємства належить більше ста типів і модифікацій пасажирських, транспортних і спеціалізованих літаків. Візитною карткою підприємства є вантажні літаки «Руслан» і «Мрія». ДП «АНТОНОВ» є одним з небагатьох підприємств, що реалізують повний цикл створення сучасного літального апарату - від передпроектних наукових досліджень до будівлі, випробувань, сертифікації, серійного виробництва та післяпродажного обслуговування.