Київ, 02094,
вул. Хоткевича Гната 27-В
Нові рішення "старих проблем" транспортної тари.
Україна - входить в число небагатьох країн славляться своїм виноробством. Незважаючи на те, що виноград промислово вирощують і переробляють в декількох різних регіонах від сходу до заходу країни, проблеми у виноробів як правило однакові.
Зібраний виноград необхідно доставити на винзавод і переробити якомога швидше. При перекладанні, перевезення та вивантаження винограду неминуче відбувається часткове пошкодження ягід. Що випливає з них сік є сприятливим середовищем для розвитку бактерій, особливо оцтових. Крім того, на змочених соком ягодах швидко розвиваються цвіль, внаслідок чого виноград втрачає цукор і набуває неприємного затхлий присмак, який може передатися провину.
Інструкція зі збору та переробки винограду, діюча на підприємствах винної промисловості, вимагає, щоб від часу збору винограду до його переробки проходило не більше 4 годин.
Партію винограду, доставлену на виноробний завод, після відбору технічним контролем середньої проби для аналізу, зважують на возів вагах, які перебувають зазвичай при в'їзді на територію винзаводу, після чого виноград зсипають безпосередньо в бункер, звідки він шнеками переміщається для подальшої переробки.
На заході, в великих виноробних виробництвах, зокрема в Південній Америці (в Чилі та Аргентині), доставка винограду на переробку в виноробні виробляється в самоскидах або в кузовах спеціальних причепів і авомашінах, що вистилають всередині прогумованим брезентом і вміщають 3-5 т винограду.
У практиці виноробства застосовуються найрізноманітніші пристосування для вивантаження і подачі винограду на переробку: блоки, талі, підйомні крани, ковшові елеватори, різного роду транспортери і шнеки. Найбільш раціональним і цілком відповідним умовам технологічного процесу є пристрій для розвантаження, при якому кузов вантажної машини, або спеціальна ємність, при підвозці винограду знаходиться на одному рівні з розвантажувальною площадкою і верхнім краєм бункера.
Таким пристроєм якраз і є так звана "човен" - ємність-ванна для збору, перевезення та розвантаження великих обсягів винограду. Іноді її ще називають "виноградний причіп".
Ємності - "човни" для транспортування врожаю винограду до місць переробки використовуються у всіх виноградарських господарствах і на більшості виноробних заводів України вже давно. Як правило це металеві ванни спеціальної конструкції рідше з нержавіючої сталі, частіше зі звичайного металу регулярно, перед сезоном, що покривається харчовою фарбою.
Доставлений в виноробню виноград скидається безпосередньо в бункер, розташований нижче рівня землі. Безсумнівно, такий спосіб транспортування винограду неминуче тягне за собою пошкодження винограду при навантаженні, розвантаженні і в дорозі однак, з огляду на вимоги великого виробництва, оснащеного агрегатами машин, що переробляють 30-40 і більше тонн на годину це цілком виправдано.
Звичайно, немає необхідності відмовлятися від порядку транспортування винограду в кошиках на переробку для виготовлення марочних вин, які зазвичай проводиться на невеликих виробництвах і в невеликій кількості. Для великих же виробництв, які б виробляли ординарні вина, треба визнати цілком допустимим використання самоскидів, "човнів" для доставки винограду на переробку, з обов'язковим урахуванням вимог санітарії, гігієни і раціональної технології.
Листовий поліпропілен - перспективний матеріал, що володіє високою хімічною стійкістю, зносостійкістю, термостійкістю (до 100 ° С без механічних навантажень), високим опором ударним навантаженням, задовільною механічною міцністю, низьким водопоглинанням, низькою водо-й паропроникність, високими діелектричними властивостями. Листовий поліпропілен стійкий до впливу водних розчинів неорганічних сполук (солей) і до впливу майже всіх лугів і кислот (в тому числі оцтової), навіть при високій їх концентрації і температурі вище 60 ° С.Только такі сильні окислювачі, як, наприклад, хлорсульфонова кислота , олеум і концентрована азотна кислота, можуть зруйнувати поліпропілен вже при кімнатній температурі. Листовий поліпропілен має хорошу стійкість до світлового випромінювання видимої області спектра. Всі запропоновані нашою компанією конструкційні пластики SIMONA проходять УФ-стабілізуючу обробку і можуть використовуватися на відкритому просторі навіть під прямими сонячними променями.
І нержавейка (якщо вона справжня) і харчова фарба коштують досить дорого, а в другому випадку з фарбою "дорого" перетворюється ще й в "регулярно дорого"!
Компанія "ПолимерКомплект" пропонує свої послуги і високоякісні матеріали для вирішення цієї проблеми. За допомогою харчового листового пластика (поліпропілену) можна один раз і на довго забути про проблеми з іржею і необхідності фарбування "човнів" для збору і перевезення винограду.
Футеровка існуючих "човнів" для збору і перевезення винограду поліпропіленом захистить перевозиться виноград від зіткнення з металом, продовжить термін їх служби, додасть їм сучасний естетичний вигляд, а також відпаде необхідність в регулярних витратах на фарбування "човнів" харчовою фарбою. Ваш "виноградний причіп" стане непотопляемой "човнів" для збору і перевезення винограду і просування бізнесу на новий рівень!
Пропонований поліпропілен німецького концерну "SIMONA AG" і ємності з нього мають всі необхідні документи (європейський сертифікат системи якості ISO 9001-2014, санітарно-гігієнічні висновки).
При виробництві листового поліпропілену фірмою SIMONA не використовується дибутилфталат!
Реклама Google