Киев, 02094
ул. Хоткевича Гната 27-В
Ємність б/в з поліетилену, в металевій обрешітці і на металевому піддоні.
Б/в ємності (еврокуби) пропонуються після першого використання. З під флексографічного фарби на спиртовій основі або розчинника. Немиті - можлива невелика кількість фарби на дні б/в ємності. Діаметр заливного отвору - 150 мм. Зливний кран може бути діаметром 50мм або 90мм. У спекотну погоду досить відкрити заливну горловину і дати фарбі добре висохнути, після чого фарба легко відстає від ємності, можна просто обтрусіть. Або можо вимити б/у ємність за допомогою "Керхер". Ємності б/в з під розчинника бувають майже чисті.
Ємності з успіхом використовуються для поливу на дачних ділянках, для зберігання технічної води, а також, миті, як ємність для душа на дачі і на будівельних майданчиках.
IBC-контейнери це пластикові контейнери виготовлені методом роздування або ротоформірованія, які призначені для багаторазового використання в основному при транспортуванні, зберігання рідких і твердих сипучих продуктів, харчових продуктів, а головне хімічних речовин всіх класів небезпеки. За допомогою єврокуба можливе транспортування і зберігання рідких хімікатів, кислот, лугів, спиртів, промислових масел, концентратів, палива (крім бензину) і інших продуктів. Єврокуб зручний при організації поливу територій, а деякі умільці примудряються ще виготовляти з них саморобні септики.
До 2011 року в Україні виробництво єврокуба не було освоєно, та й там де воно налагоджується виробляють контейнери для продуктів тільки середнього і низького класів небезпеки, в той час як єврокуби, імпортовані в Україну, задовольняють вимогам з перевезення речовин і першого класу небезпеки.
Комплектація всіх контейнерів здійснюється відповідно до міжнародних вимог транспортування небезпечних речовин, і може включати підбурюючий (дихальний) або запобіжний клапани. Комплектація залежить від типу рідини і її концентрації.
Єврокуби зазвичай складаються з сталевого зварного каркаса (арматура або сталеві трубки) і поліетиленової внутрішньої ємності з сервісним обладнанням. Каркас єврокуба виготовляється зварюванням сталевих профілів і листів з подальшим забарвленням. Ємність для єврокуба виготовляється з поліетилену з високою стійкістю до різних видів хімічних сполук. Залежно від призначення на ємності-контейнері встановлюють пластмасовий нижній слив або шибер.
Зазвичай IBC-контейнери можуть використовуватися в широкому температурному діапазоні, Єврокуби забезпечують абсолютну герметичність, механічну міцність, володіють хімічною стійкістю. Незважаючи на той факт, що дані контейнери придатні для транспортування широкого ряду речовин, в основному вони використовуються в поставках переважно рідких речовин - продуктів нафтохімії (переважно моторних, турбінних, авіаційних, трансмісійних, гідравлічних і ін. Масел), хімії (спирти, смоли, кислоти та ін.), а також харчових продуктів і добавок до них.
Переваги використання IBC-контейнерів для експорту «рідкої хімії»
В даний час, переважна частина цих речовин поставляється в залізничних цистернах, бочках, великогабаритних контейнерах. IBC-контейнери тут практично не використовуються або використовуються, але у виняткових випадках. Причиною цьому служать наступні фактори:
• нерозвинене пропозицію IBC-контейнерів, наслідком чого є практично повна відсутність попиту;
• що склалася роками (хоча і економічно застаріла) система доставки і зберігання речовин;
• висока вартість нового IBC-контейнера по відношенню до транспортованого продукту.
Досить часто має місце наступна ситуація. Продукція на експорт відправляється великим компаніям-одержувачам, які, в разі, якщо це торгова компанія, здійснюють фасовку в IBC-контейнери і в іншу тару на місці, для відправки її дрібному та середньому споживачеві. При цьому додану вартість, що виникла в результаті фасування в IBC-контейнери (і за IBC-контейнери, незважаючи на те, що вони їх також набувають), отримують торгові компанії, а не виробник. Хоча б навіть частина цих поставок велася в IBC-контейнерах (єврокубах), то цю додану вартість отримувало б виробництво.
Однак, як уже говорилося, на сьогоднішній день попит на IBC-контейнери не розвинений, через те що слабо пропозицію. Продукція, що в нашій країні еврокуби мають не тільки низьку якість, але і високу ціну, обґрунтовану використанням технології ротаційного формування, в той час як імпортні виробники використовують технологію роздування. В результаті, пропозиція не тільки не підштовхує попит, а й позбавляє всілякої привабливості використання цього типу тари для споживача. Якби ціна і маса контейнерів була б істотно нижче, то вигоди їх використання навіть при транспортуванні були б більш очевидні.
Переваги транспортування
При транспортуванні речовин в залізничних цистернах, коли мова йде про невеликі партії (1-2цістерни), після доставки до споживача, залізнична цистерна вимагає повернення, що істотно збільшує вартість транспортування. У випадках же з IBC-контейнерами повернення їх не потрібно.
Ж / д. цистерна є власністю підприємства експортера, в той же час вагонна платформа є власністю Залізниці і ЖД саме несе витрати по поверненню ж. / д. платформи назад (зазвичай використовуючи її для транспортування іншого вантажу). Експортер, після поставки вантажу такий цистерною, змушений повертати її на підприємство назад як правило порожній, в той же час, як експортований товар переміщають в більш дрібні ємності для відправки його дрібногуртовим покупцям. Таким чином, тут мають місце подвійні витрати, які можуть перевищувати 150 дол. На тонну продукції.
IBC-контейнери (єврокуби) повернення не вимагають і є універсальним вирішенням проблеми подвійних витрат транспортування для експортерів. До того ж, як було відмічено в попередньому пункті, єврокуб - це зручний тип тари не тільки для відправників, а й для оптового одержувача.
Що стосується переваг контейнерів перед бочками, то їх кілька. Перший пов'язаний безпосередньо з зручністю їх експлуатації - зберігання і транспортування в них будь-яких речовин. Крім того, IBC-контейнер ємністю 1 куб. метр має кубічну форму. Таким чином, питома обсяг речовин, що транспортуються в IBC-контейнерах (єврокубах), на одиницю простору більше, ніж чим речовин, що транспортуються в бочках.
Можна розрахувати кількість бочок і IBC-контейнерів, вміщує одиницю об'єму. Стандартні габарити 200 літрової металевої Євробочки приблизно рівні: висота - 88 см, зовнішній діаметр 58,5 см. П'ять стоять впритул поруч бочок, при інших рівних умовах займають «корисну» площу (отвори поруч стоять бочок не можна якимось чином використовувати), що дорівнює 0,88 * 0,585 * 5 куб. метрів, що становить 2,574 куб. метрів, при тому, що сукупна місткість яких становить 1 куб. метр.
Стандартні габарити IBC-контейнера в металевій обрешітці рівні 1,2 х 1 х 1,16 = 1,4 куб. метрів. Місткість контейнера становить 1 куб. метр. При цьому такі контейнери можуть стояти поруч, можуть бути (в більшості випадків) складені один на одного (до 4 шт в ряд).
Таким чином, використання IBC-контейнерів економить займаний простір, отже, витрати будь транспортування речовин в IBC-контейнерах за інших рівних умов нижче, ніж чим в бочках. Економія на транспортуванні залежить від умов транспортування, від типів речовин, що перевозяться, класу їх небезпеки, відстані і багатьох факторів, які в різних випадках індивідуальні, але вигоди від транспортування речовин в IBC очевидні.
Реклама Google